Torp Idrætsforening

TRENING - TRIVSEL - TILHØRIGHET

Brytegruppa

Brytegruppa har i dag 3 partier og ca 30 aktive medlemmer. Vi følger Torp IF sitt visjonsmål der «trening, trivsel og tilhørighet» blir ivaretatt. Bryting blir betegnet for å være en idrett blant de tøffeste i verden, du vil også bli sterkere fysisk og mentalt, og ikke minst får du trent opp hurtighet, reaksjon, koordinasjon, kondisjon, smidighet og teknikk. En fantastisk allsidig trening du kan ha glede av hele livet.

Kjenner du noen som har lyst til å prøve bryting er det bare å ta kontakt, vi har plass til alle, om du har som mål å bare trene eller konkurrere.

Bryteskolen trener på onsdager kl.17.30-18.30.

Trenere: Tobias Arnesen(hovedtrener), Bjørge Iversen, Allan Wernersen, Tom Arnesen(hjelpetrenere)

6-12år trener mandager og torsdager kl.17.30-19.00.
Trenere: Odd Gøran Nilsen(hovedtrener), Bjørge Iversen, Allan Wernersen, Tobias Arnesen, Finn Erik Adriansen(hjelpetrenere)

Ungdom/voksne har samtrening mandag og torsdag kl.19.00-20.30
Trener: Tobias Arnesen

Dommer i klubben er Odd Gøran Nilsen